رویدادها آرشیو خبر ها
اخباری از مصدومین یوونتوس

اخباری از مصدومین یوونتوس

یوونتوس که خود را آماده دیدار مقابل پالرمو و پس از آن دیدار حساس با دورتموند در بازی برگشت لیگ قهرمانان اروپا می کند از نداشتن چند مهره موثر رنج می برد و کادر پزشکی و فنی بیانکونری در تلاش هستند تا هرچه زودتر بازیکنان مصدوم را به شرایط بازی برسانند و در بازی های حساس پیش رو از آن ها استفاده کنند .

در حالی که آلگری پس از پیروزی برابر ساسولو ، روز گذشته را به بازیکنانش استراحت داد اما آندره آ پیرلو هافبک با تجربه یووه بازیکنی بود که برای بدست آوردن آمادگی لازم در وینوو حاضر شد و به فیزیوتراپی و تمرین پرداخت. یوونتوسی ها سخت در تلاشند با وجود مصدومیتی که برای پیرلو پیش آمد او را به بازی حساس برابر دورتموند برسانند .

گفته می شود که پیرلو تا دوشنبه هفته آینده با رفع کامل مصدومیت ، آماده بازی خواهد شد .

دروازه بان یووه جانلوئیجی بوفون هم که در فاصله نزدیک به بازی با ساسولو مشخص شد که بدلیل آنفولانزا نمی تواند در ترکیب قرار بگیرد امروز صبح مورد آزمایش قرار می گیرد . اگرچه گفته می شود که سنگربان تمام نشدنی یووه آماده جدال با پالرمو خواهد بود .

لوکا مارونه دیگر بازیکن مصدوم یوونتوس است که با طی کردن مراحل درمان و ریکاوری احتمالا تا پیش از دیدار مقابل جنوا در 22 مارس توانایی بازی برای تیمش را پیدا خواهد کرد . 

رُمولو مدافع 27 ساله یووه نیز هنوز وضعیت مشخصی ندارد و مسئولین یووه نمی خواهند پس از عمل جراحی که بر روی پای او انجام شد برای بازگشت او عجله کنند .

اما یکی از بازیکنان پر تلاش و موثر یووه کوادوا آزاموا غنایی است که با مصدومیت او یووه دچار مشکل زیادی در سمت چپ شده است. طبق اخبار بازیکن سیاه پوست یووه پس از مصدومیت سختی که داشت اکنون در حال اتمام مرحله توانبخشی است و بزودی 2 هفته کار بدنی و قدرتی را در زمین فوتبال شروع خواهد کرد و احتمالا در نیمه دوم آوریل به ترکیب بیانکونری باز خواهد گشت .


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: